Baby, sometimes love just ain't enough

Har suttit och spelat spel med Mats i flera timmar nu, över msn ;) vart riktigt skoj, men han vinner juh hela tiden . iiih, jag vill ock vinna, men han är bäst säger han. och gång på gång bevsisar han det och vinner över mig, i alla spel. buu på han. Micka har talat allvar med mig, jag tror jag förstår hur hon menar. jag vet att hon bara vill mitt eget bästa, hon är bra, hon förstår. Jag ska fixa detta , så jag kan gå vidare och lämna allt trassel bakom mig. var inte rädd vännen, jag ska inte såra dig, inte göra dig illa. spring inte iväg från mig, lova! jag vill bara ditt bästa, mitt bästa, vårt bästa! Lyssna, jag förstår bättre än du tror. var inte rädd. jag tycker om dig<3

Kärlekens recept är svårt, det gäller att ta rätt antal deciliter, varken för mycket eller för lite, då smakar det piss, bränns och förstörs. En jävla deg är vad den är. hur ska jag förklara mina känslor, när jag bara vill ha dig? jag hatar att jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.


Jag är förälskad, i låten "somtimes love just ain't enough", den är fin . jag älskar den. den sviker inte, den finns där när jag vill.

kisses and loveees*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback