And nothing else matters

Godmorgon :)

Varför vaknar jag alltid såhär tidigt? nu när man äntligen får sova ut ordentligt. men det är la nått fel på mig eller nått, som inte kan sova. alla andra sover till långt in på eftermiddagarna, men inte jag  inte. Skulle iof behövt gå upp vid nio. För  syster, jag och malin ska ta 10-bussen in till Norrköping. för mig kunde det lika gärna kvittat, hade hellre vart hemma. men syster vill se IdolSebastian, så det är bara att åka. fy^^ Kanske spelar han min låt, Diamond. så jäkla underbar så det nästan inte finns. Fast den chansen är la inte speciellt stor. Som jag sa igår, kläderna från HM var utmärkta, me love* Ett av mina linne kom tyvärr inte : / illa. men då har man nått att se framemot. På måndag ska jag jobba själv för första gången, hur tusiken ska detta gå? iih. jag är så himla nervös, har massa saker jag måste fråga Carina om. likabra att skirva ner alla frågor på ett papper så att jag inte glömmer nått. jag vill inte ens tänka på hur mycket fel allt kommer gå. ingen får komma och köpa mat på måndag>.< hör  ni det ? :D  Jag har föresten lärt mig att spela början av Nothing else mattees med Metallica, jag känner mig grymt bra : ) med tanke på att jag aldrig i hela mitt liv lyckats spela nått riktigt instrument rätt. kanske borde sattsa på en karriär som gitarrist? hahha. Vi får väl kanske tänka på den saken lite.
Lyckades sova rätt bra inatt faktiskt, ilket var behövligt. man får sluta att tänka, bara låta allt vara. nu har detta hänt och det finns inget som kan få det att backa tiden. bara att leva i denna världen och härda ut. Jag vet attt jag har er bakom mig alla små älsklingar* oh det värmer nått enormt. jag behöver inte alla andra. Dom kan titta på mig hur mycket dom vill, kasta konstiga blicka, jag tar inte åt mig. Vi vet sanningen vi tre. det räcker. skit i oss nu. TACK!


kisssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback