All that I bleed

Skönt och vara ledig idag med. var verkligen helt död när jag vaknande imorses. så det är härlig att bara gå omkring i pyjamas och mysa hela dagen. tur att mats ock är hemma så han kan roa mig på msn, annars hade det var så ensamnt så. Ska pluga lite idag ock, eftersom vi har fått hemuppgifter när vi inte har lektioner i skolan. sen på eftermiddagen ska jag bort till Lövdungen en sväng och steka lite hamburgare :Pdet blir säkert kul, det tror jag.

Är det bara vi tjejjor som vill vara kompisar med våra ex ? Som inte ger upp trots att det är över. Är vi rädda att dom ska sprida massa rykten, eller är det så att vi inte klarar av att glömma? Att dom fortfarande finns kvar i våra hjärtan. det verkar ta så mycket längre tid att glömma, än att älska.  Jag ska aldrig mer bli kär.

Var tvungen att sno detta ur johans dagbok, för att han skrivit så fint:
Bästa helgen i hela mitt liv :)
Har vart nere hos jenny ^___^ i finspång (!?) 8-) ett knepigt med älskvärt ställe <3
Har åkt tåg massa men det var det absolut värt :D
Hon har en helt underbar familj =D *älska* miihw. alla är så satans söta och trevliga ^^


Kissses and loves*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback