A walk to remember

gosh vilken underbar dag jag haft idag :) svenska imorses och elin, madde och jag skrev en jäklit bra analys utav vårat dialekt arbete. MVG direkt  :D utan fjäsk dessutom som vissa andra i klassen ägnar sig åt, obs nämner inga namn *hosthost* Samhällen var lugn och skön, vi var typ 9 personer där så det blidde mest en massa prat. Linus och Mats hade lite slagsmål ; ) haha :D Sen blev det rast i en miljon timmar så vi bestämde oss för picknick jag och mina girls* Vi gick till Ica och shoppade massa gott. Youghurt, Frallor, jucie, Bananer, muffins, glass och godis :D ojoj, det blidde en massa massa saker :D vi satte oss i cafeterian och började mumsa, matsie kom och gjorde oss sällskap, vi åt och pratade hade det skitmysigt:D Världens bästa lunch rast . iiih. vi har det så mysigt vi. jag lekte såklart med maten, som alltid>.< jag gjorde en liten skulptur av glass och en trasigplast sked:D iih.
Psykologin, hmm. vi gjorde väl ingeting :P Jag, elin, mats, madde, erik och olle jobbar med ett grupparbete, olle svek och åkte till fjällen så vi som var kvar satt mest och slappade. diskuterade viktiga ämnen allt från bröstmjölk till rostbiff(eller vad var det nu erik:P) haha.

Kisssses and loooves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback