You're the closest to heaven that I'll ever be

åkte med mamms till rejmyre åh skjussade josssan, var la kanske ingen hit i värmen men vad fasiken skukle jag göra hemma lixsom?:P lika bra att komma ut lite. har t.o.m fått på mig kläder nu, älskling kommer vara stolt. haha. man borde vara ute en sånhär dag , men sanna orkar inte. det är för varmt, jag hatar värmen just flr tillfället, men skulle det vara kallt skulle jag klaga på det^^ aldrig är jag nöjd.
älspälsk ringde förut iaf , det var tur annars hade jag saknat ihjälp mig tan han! ska till han ikväller efetr vi grillat här hemma. snart fyller jag år ock :D det ska bli skojsigt. mhii  *

5 dagar kvar till 18!

Sanna ♥ Christian


kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback