you took my heart away

Trött som attan! jävlar alltså! har sovit massor, men inte hjälper det inte. jag blir arg^^ hiih. jag har tråkigt, kom åh lek någon? imorgon klarar jag inte av att vara hemma, det kryper i benen. jag har inte ens haft på mig kläder idag  :/ illa! eller jag har juh provat min klänning. jag är verkligen kär i den. en svart lite sak med korsetliv åh kortkort kjol. jag ser hemskt läcker ut i den ;) neevars! men jag tycker om den väldigt massa det gör jag. frågan är nu om det blir skolfest eller inte. åh jag får panik! jag vill gå, men ändå inte. elin åh ciss tjatar att jag ska gå med dom, åh så har jessipessidarling bjudit mej hem till henne med. iiih. jag får verkligen panik på detta! nog bäst att jag stannar hemma åh bara gör ingeting. men vadfaan! jag vill juh ha min klänning. ajja! jag får tänka på saken.  

Det var du åh jag som kickade boll med Glen hysén :D

60134-53

Kissses and lovee*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback