värsta grymma tjejjen

Godmorgon

Jag har tagit mig lite sovmorgon idag, det skulle visst hela klassen, eftersom vi skulle haft gympa själva utan lärare. Samhällsprovert idag vill jag inte ens prata om, har inte pluggat nått :( jävla mig! Sen ska vi iaf ut på picknick med klassen. myyys : ) solen skiner juh t.o.m det ser ljust ut för våra planer  . så här fint har det inte vart på mycket länge. kanske har gud hört våra böner. vi får hoppas att de håller i sig. jag ska dock inte bada, fyfaan vad kallt.
Imorgon är det shopping, fuuuuuuuuuck vad jag längtar, det ska bli så jäkla skojigt. jag slutar lite tidigare än jessica så jag ska gå hem imellan åh sen komma tillbaka till skolan , hämta henne åh sen bär det iväg. jag måste ha en klänning, det ska jessica med köpa så då kan vi lixsom leta tillsammans; ) Jag ska köpa lösnaglar ock, det är ett måste i min lilla värld.
Gjorde ett GAIS armband till papps igår , han har det faktiskt på sig(: trot eller ej!
nu måste jag packa min fika korg.
tjinheling.

Kissses and loooves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback