Sommartider hej hej hej sommartider

Godmorgon!

igår var det midsommar, den firade vi på ett väldigt konstigt sätt ; ) Vi började med att äta pizza på babylon, det var jag, hanna , elin, cissi åh martina: ) Hanna åkte hem till sig med glassen, marängerna åh det medans vi andrad vandrade ner till Bhallen för att köpa frukt. sen köpte vi godis istället åh gick hem till hanna. Vi spelade kubb, elin åh jag vann båda gångerna. GRATTIS ÅT OSS. sen hoppade vi lite studsmattan, men jag är så grymt dålig på alla dom dära grejjorna dom sysslar med:P så jag hoppade typ ingeting, sedan var det dax för marängswisch, men jag hade självcklart köpt ferl åh det hae blivit lakritssås istället för choklad, men det gick ner det också. sen bestämde vi oss för att se på film, åh elin valde en av de sämstaste filmer jag sett, hahah! lite garv blidde det trots allt:P men so tur var pratade jag lite med älskling åh kvällen var räddad. vi gjorde la inte så mycket mer, tittade på fotobll, hoppade mer studsmatta, snackade en massa skit; ) men det var mycket trevligt : )

ska hem till bebis älskling sedan tror jag<3

just ja, jag fick mina presenter av hannis igår, ett nagellack, nagelfilar(hon vet vad jag behöver) åh så en bricka med superfina fjärilsljus :) TACK<3

Sanna ♥ Christian


Kisssssses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback