Öppna din dörr, åh säg att du vill ha mig här

GodmorgonGodmorgon

Sov dåligt som faan! jävla värme, jävla bror åh hans kompisar som spelade munspel til halv fyra imorses. fyfaan! åh sen att veta att det första man ska göra när man går upp är att ta sig till lövdungen, det känns inget bra detta, verkligen inget bra. jag kommer dö. 40 minuter kvar tills avrättning. wäääck. Tur att jessica ringde inatt så jag fick prata av mig lite, det behövdes kännde jag :) du är så bra gumman, jag älskar dig<3
har bränt en skiva nu, jag tror den blidde braa faktiskt:D synd bara att omslaget blidde i fel färger eftersom våran skrivar är dum:/  men det blidde så fint ändå, åh bra låtar blidde det ock. jag tror den blir perfekt:)

Ebba<3 mitt lilla hjärta! jag vet att det är jobbigt nu, men jag står bakom dig, du kommer inte kunna falla, för jag tar emot dig. var så säker. vi hjälps åt igenom allt detta, så kommer det lösa sig.


Kisssssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback