one night in the name of love

igår var jag, jessica åh hanna åh handlade glass på grillen i sommarvärmen. vi satte oss i slottspåarken för att där var det mer behagligt, då kom det ett gäng gubbar på sisodär 45 år åh frågade oss på engelska vart "the lidl shop" låg, vi försökte förklara men det gick la åt skogen så vi gick med dom fra till ica åh sen pekade att dom skulle upp för backen åh sen ta to the right. Jessipessi köpte dricka åh jag pussade på christian på Ica, sen var det dax att åka hemmåt i värmen. jag dog hela tiden. mamms syster åh jag var på viberga, det var tråkigt. på kvällen ringde bebis så då åkte jag dit, vi myste åh hade oss. men alla jävla myggor ville ock vara med åh mysa så dom förstörde allt, för sanna kunde inte sova med dom små liven surrandes i öronen, så då fick christian snällt gå upp åh gå på myggjakt vid 3 i natt. han var så söt :) sen kunde jag äntligen somna. På morgonen idag var bebis tvungen att gå till jobbet en stund medans jag sov i hans säng. sen kom han hem åh vi myste lite. jag gick hem vid 2 för att andreas skulle komma åh titta på fotboll med älsk ( : jag saknar han redan!!

Kisssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback