Love me, love me, say that you love me

Igår var mormor, moster, morbror, kusiner åh älskling här åh åt tårta : ) jag fick så mycket fina saker så, en klänning, 10.000 kronor av älskade mormor, ett armband, åh av älskling fick jag 500 kronor och ett presentkort på sminkshopen (: han skämmer bort mig den lilla bebisen :D åh jag älskar honom av hela mitt hjärta :) När släkten gått hem satt Christian åh jag vid datorn lite åh laddade hem massa pissdålig musik som han tyckte var underbar ;D sen åt vi mat, yummmmie! man vart så mätt så mätt, tog en promenad hem till älskling, gick åh la oss direkt . somnade bums. vi vaknde vid 6 imorses, har lixsom blivit som en rutin för oss ; ) låg åh degade i sängen tills 8 , åh då skulle vi ut åh handla bröd åh jucie. det var helt tomt på ica, förutom hon som satt i kassan :P så det gick fort åh enkelt. vi åt frukost framför tv:n som alltid:P myspys hela morgonen. så nu sitter jag här i min sommarklänning åh väntar på att hanna ska ringa åh på att solen ska komma fram :D


Sanna ♥ Christian

glad midsommar:D

kissses and loove*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback