In the summer of 69

Har bakat tårta nu(: den seer lovlie ut, man vill bara äta upp den på en gång, men neejneej! det får man inte:D sen har pappa åh jag hackat grönsaker, åh fixat åh donat, nu är allt klart inför kalaset:D men tyvärr har jag inga ballonger:( det är sorligt!
undra om älskling har kommit fram till Kalmar ännu? det borde han ha gjort, han hör väl av sig , klart han ska umgås med brorsan en stund först :D
Pratade med Jessipessi<3 i fonen förut, var så härligt att prata även om det kostade mig halva telefonkortet:P på söndag kommer hon hem då ska vi leka : ) vi har pratat om att gå på bio åh shoppa, ur mysigt tycker jag det låter som :D Mc Flurry ock så klart:D
måste gå åh fixa klart allt nuuu  : ) tjingeling!

Sanna ♥ Christian

Kissssssses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback