I natt är jag din

sov hos älskling inatt, myspysigt :) när jag kom dit hade han köpt en tandborste åt mig som jag kunde ha hos han så jag slapp släpa på min, så jäkla gulligt:) Vi försökte att somna tidigt igår eftersom christian började jobbet vid 6 på morgonen, åh det gick la sådär faktiskt. när klockan ringde imorses var jag pigg som en mört medans älsklings ögon knappt gick att öppna, ååw(: men vi traskade iväg ner mot ica, där lämande jag av han åh gick vidare hemåt. hade såklart glömt nyckeln så jag satt på verandan under en filt åh läste tidningen, sen kom jag på att joss åh malin tältade, så då fick jag deras nyckel åh kunde krypa ner i sängen. men nu är jag vaken igen. iih *
Dagen är oplanerad, någon som är förvånad? NEJ! fast jag ska såklart till älskipälski ikväll, han är ledig imorgon, så då kan vi ligga åh gotta oss i sängen hur länge som helst juuuh :) loveley.


Sanna ♥ Christian


Kisssses and loves*



Kommentarer
Postat av: Ida

var den rosa ;O

2006-06-18 @ 18:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback