I love you baby

igår var jag, christian åh Linda(christians syster) på bio, det var mycket trevligt :) vid fem kom linda åh hämtade oss hemma hos älskling åh så åkte vi in till stan. det var fullt med folk åh mycket långa köer för att hämta ut biljetter. Linda åh jag fick popcorn åh läsk av älskling det var mycket mycket mumsigt:D Filmen vi såg var den nya Beck, riktigt bra! fast dom christian sa, har man sett en så har man sett alla. men den var värd att se vill jag lova. Vi åkte hem direkt efter bion, för vi var så trötta. jag såg på tv, åh älskling beställde tågbiljetter, för imorgon ska han nämligen åka till sin bror i Kalmar, åh han är borta enda till måndag! jag kommer dö av saknad. imorses fick jag färsktbröd till frukost som christian var åh klöpte medans jag låg kvar åh degade i sängen, mysfaktor 100 :D jag har diskat åh pysslat lite hemma hos älskling nu på morgonen medans han har fixat inför sin lillaresa. Jag ska vara renvakt denna helg åh älsklings åh mitt husdjur, som är en söt ren vid namn Reine. så han har nu följt med mig hem åh en lapp har han runt halsen som älskling skrivit. den ska jag titta på varje dag nu när han är borta. iiih .

 reine :D :D <3

Imorgon blir det kalas här hemma :D alla brudar ; )

     Sanna ♥ Christian Sanna ♥ Christian Sanna ♥ Christian Sanna ♥ Christian Sanna ♥ Christian


kisssses and loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback