Den sista morgonen

Har sovit hos älskling inatt, mysigt som always :D känns som om jag flyttat in där, tillbringar nästan all tid där, mer där än här hemma, hoppas han inte tyycker jag är för jobbigt bara:P Vi sov länge imorses, tittade lite å HippHipp åh myste framför tvn. Jag ville se älsklings bandypokaler så vi traskade ner i källaren åh hittade lite allt möjligt , nåra arbeten han skrivit på gymnasiet som jag plockade med mig upp till lägenheten. christian var tvungen att skriva nått skit till jobbet så jag la mig i soffan åh tittade lite på tv, störde älskling ibland åh sedan läste jag alla hans arbeten jag tatt med mig upp, så duktig han varit:) MVG på alla:D hihi. han jobbade på så flitigt satt där vi datorn åh såg så söt ut så. sen frukost åh sen lite mer tv tittande åh så lyssnade vi på massa musik. underbart älskling underbart. men nu är jag hemma åh han är hos sin mamma åh säger hej då åt hans mormor. men imorgon får jag träffa han igen :) det ser jag fram emot.
nu ska jag gå ner åh umgås lite med mamma åh pappa(:

4 dagar kvar till 18

Sanna ♥ Christian

Kissses and looove*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback