dancing with tears in my eyes

pratade med farmor i fonen nyss, det var trevligt : ) det blir juh tyvärr inte allt för ofta man varken ses eller pratar, men nu hade vi ett litet snack, hiih(: hon vart så glad när hon fick veta om christian, åh det känndes så bra. jag längtar efter att få träffa farmor nu, åh att hon ska få träffa min älskling<3
försteb, undra när älskling kommer hem, jag saknar han såå!  men han ska se fotboll med hans bror så det blir inget mys ikväll, men dessto mysigare imorgon :  ) woohoo. men frågan är om jag ska sova där eller inte, för jag fyller juh nämligen år på tordsdag, GRATTIS TILL MIG! så då kanske jag sover hemma.:P
imorgon ska mamma åh jag handla allting till min tårta som jag ska baka :D den kommer bli yummie: ) åh på min födelsedag får chrille semester ock, två saker att fira lixsom :D det kommer bli looovley som alltid med christian (:
jag älskar dig<3

Sanna ♥ Christian

kissssses and loooves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback