baby, you are the one that saves me

jag skriver inte lika mycket längre , varför? har jag inget att säga, eller är det så att jag skaffat mig ett liv åh inte har tid att sitta här? det är nog en blandning, för nu finns det bara possitivitet inom mig, glädje åh kärlek! åh dom känslorna är för starka att sätta ord på, så därför blir det inte lika mycket bloggande längre, jag har alltså lyckas bota mig själv mot mitt missbruk, hallelulja! men jag har fortfraande lite saker att klara av på¨min TO DO lista ;D

* äta nyttigare åh skippa ALLT godis
* börja träna(åtminstonde gå en promenad varje dag)
* spara pengar, gösses hur ska jag nånsin klara detta?
* rensa ur garderoben på sånt som jag vet aldrig kommer användas
* dra ner på dator användandet ännu mer
det var väl vad somska fixas under denna sommaren( :

Sanna ♥ Christian

kissses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback