As I look in your eyes, and I know I'm still inlove

Godmorgon : )

igår kväll var jessipessi åh jag ute på en promenad i Finspång, det var trevligt. få prata av sig åh barr umgås. vi har så mycket gemensamnt jag åh jessica, det är mycket trevligt. vi gick förbi christians hus åh då mötte vi andreas(christians lillebror  & jessicas pojkvän) dom stod åh pussades ett tag åh då ville jag verkligen bara ha christian där, vilket jag alltid vill iof. hihi. Vi hittade en katt ock, nere på centrum sprang den omkring åh ville kela med oss, så söt den var:) jag traskade hemmåt vid 10 åh christian ringde, vi sa godnatt åt varandra ,men det var jobbigt att inte ligga i samma säng som min älskling. men tonight my dear<3
idag ska jag förhoppningsvis träffa elin en stund efter hon jobbat, jag saknar henne verkligen. hennes skratt som kan få vem som helst att skina som en sol. sen blir det att träffa älskling, ååååh jag skanar han så jag blir tokig.


3 dagar kvar till 18

Sanna ♥ Christian


Kissses and loove*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback