all I want is you

godmorgon

igår kväll la jag mig i sängen för jag tänkte läsa min veckorevyn lite innan jag skulle sova åh älskling skulle ringa, men jag måste somnat på momangen, klockan kvart i 9. sen vaknade jag av att telefonen ringde vid 10 över 11, så det var nåra timmars sömn (: hiih. sen pratade jag med älsklingspälskling, det var mys:) Dagen ser gråmulen åh trist ut. ska förösöka få med mig min lillasyster jossan till sminkshoppen, jag fick nämligen ett presentkort där av christian, åh en ny dove (brun utan sol) behövs inhandlas. jag har lixsom blivit beroende utav dom, jag bara måste ha! så då blir det perfekt att köpa en sån idag så jag är fin imorgon när älskling åh jag ska till norrköping åh shoppa! JIPPIE!



Sanna ♥ Christian



kissses and looves*

Kommentarer
Postat av: Angel

Söta ni är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback