a big big girl, in at big big world

18 år nu vaadfaaan! :D
jag frågade christian imorses om jag växt något, men tyvärr var jag fortfarande 16 cm kortare än han :( illa :/ tänka sig att gå upp klockan 5 på morognen på sin 18 årsdag, det är inte illa. men som älksling säger , det gäller att ta vara på dagen åh det gör jag verkligen :) igår kväll lagade jag åh älskling pannkakor, eller mest var det jag för han var tvungen att skriva nån jobbgrej på datorn , sen åt vi framför tvn med glass åh jordgubbs sylt, mums:D såg på room service åh älskling somnade hela tiden  ;) så vi lade oss vid kvart i 9 åh innan klockan hann bli halv 10 sov vi som små barn. likabra var väl det med tanke på hur tidigt älskling började jobba idag:P pappa hämtade oss imorses åh körde mig hem å christian till jobbet. jag vill inte släppa hans hand, men han kommer hit ikväll. wiee.
idag ska mycket hinnas meed, vid lunch kommer pappa hem då blir det paketöppning för hela slanten, sen tårtbak åh plockning utav blommor. sen kommer mormor, moster, morbror, kusiner, hanna(förhoppningsvis) åh så älskling : ) tårtätning, åh sen ska vi grilla:D yummie (:
jag tror det kommer bli den bästa födelsedagen någonsin : D
bästa presenten har jag juh redan fått, CHRISTIAN<3<3<3  han kom nåra veckor för tidigt, men det var likabra, för han är det bästa som hänt mig! jag älskar att vakna i hans armar tidigt på morgonen! iih. det vi har är kärlek<3

Sanna ♥ Christian


kissssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback