when I touch you like this, when you hold me like that

Ikea igår då. kulkulkul.
jag köpte ett par byxor, ett par svarta jeans.
jag vet inte hur pass mycket dom kommer komma till använding,
men jag  behöver verkligen ett par byxor till.
sen fick jag ett linne av älskling, jätte fin var det.
åh så betalade han halva mina skor.
han är så himlarns gullig, tack my love<3
Christian köpte ett par skor, skit snygga!
sen en stor puff som man kan ligga åh slöa i, helt underbart.
åh så lite små kraffs saker. det var verligen en heel dag.

det första som händer när vi kommer innan för dörren hemma är att andreas ringer,
han ville att vi skulle komma dit åh grilla.
micke åh linda skulle också komma.
så vi betsämde oss för att gå dit en sväng.
men först sov vi i en timme,
älskling låg åh sov i sin puff, så nedrans sötig.
grillade korv, pratade åh lekte med Tiger hemma hos andreas:)
trevligt, även fast vi gick tidigt för christian skulle jobba,
åh stackars Linda skulle jobba natt så dom gick med hem tidigt.

hemma från andreas åh jag la mig i puffen med täckte åh kudde.
christian fixade lite med sina nya saker,
satte upp sin planch åh lite så.
dax att sova.

nu sitter jag hät eftersom älskling började jobba vid 6 : /
ska nog lägga mig i sängen.

 mina nya skor : )
 Älskling i puffen<3
Nyvaken åh trött påväg hem från christian imorses



kissssses and love*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback