vad vet du om kärleken? förän du förgäves hatat den.

Dagen igår var MYCKET trevlig : ) även om henrik åh jag lyckades köpa den mest äckliga glss ; )

När jag kom hem från stan åkte mamma åh jag åh vattnade mostersblommor, sen köpte jag en pommetallrik åh tog med hem till älskling. den mumsade vi i oss framför tvn. sen började Allsången, åh håkan var underbar! det var kärlek på hög nivå, han lixsom trängde sig ut genom rutan åh förvandlade allt till lycka. Jag sjöng till varenda allsång medans christian tog det lite lugnare på den fronten:P Efter allsången beställde vi biljetter till Pirates of the Carabean - död mans kista, som vi ska åh se imorgon :)
Bänkade oss framför tvn igen åh såg Morden i Midsumer, men jag somnade i slutet. illa : / Vi gick åh la oss , trötta som vi var.
Imorse vaknade vi vid 9 ¨åh älskling gick åh köpte fruksot medans jag nördade med mobilen. Frukost åh sen gjorde jag slingor på Christian, ljusa blidde det! tyvärr syndes dom inte så mycket, men man ser att det skiftar lite i ljust här åh var, skit snygg blidde han :D Älskling satt lite vid datorn medans jag jagade ut en fjäril från badrummet. Christian skulle möta andreas vid banken, för dom skulle till nugget sedan, åh då gick jag hem : ) saaknar han redan!

CHRISTIAN <3 SANNA


kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback