Tiger 1 år :)

Tiger fyllde ett år igår, sp vi hade kalas  :) Vi startade hemma hos älskling, det var jag jessica, älskling åh andreas! det blidde kortspel som vanligt, efter ett tag var det tråkigt så jessica åh jag såg lite på tv. christian brände en skiva åt tiger åph andreas låg åh halvsov i sängen. vid halv sju packade vi ner alla paketen , maten åh drickan åh begav oss hem till Micke åh Linda. Födelsedagskatten fick vzra ute medand vi grillade åph hon trivdes bra däör ute i gräset. så himla söt var hopn : ) Vi åt en massa korv, åh drack litegranna! efter en stund vart det kallt så vi gick in. Vaert lite tv, muysik, snack åh dricka. älskling åh jag lekte med tiger på golvet med alla hennes nya leksaker, hon var så himla gullig när hpon skulle jaga alla råttor samtidigt. Hon har hur många som helst nu den lilla kissekatten . hihi =) Jag åh Linda såh lite påreprisen av allsången medans dom andra satt på balokonegen. det var väldigt trevligt, då fick man se älskadehåkan igen :D man kunde inte annat än le åt den mannen. precis som med christianäslkling :) Vid 12 gick vi hemmåt jag åh älskling, båda två var trötta åh gäspade hela vägen, slocknade direkt i sängen när vi väl kommit hem. en toppen kväll vill jag lova :)

Vi vaknade vid halv 10 åh var lite små pömisga, men ändå hungriga, så älskling gick åh köpte fruksot åh tidningen, sen åt vi i sängen sammtidgit som båda satt med varsin del av aftonbladet, väldigt socialt vill jag lova;) Andreas ringe åh skulle komma åh hämta lite saker dom glömde igår, så nu väntar vi på han medans jag sitter här åh christian kör nått tråkigt tvspel :P men han ser riktigt söt ut när han är så där koncentrerad : )Ikväll ska vi grilla hemma hos mig, pappa ¨åh patrik ska iväg åh se Uffe senare ikväll, åh jag skulle med vilja se han :D ifall han spelade kin låt såklart ; ) ska gå åh pussa på älskling lite nuu.


Kisssssses and loooooves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback