Smögen - en framtid

                     

Bild 1 : Kungshamn
Bild 2 : Smögen
Bild 3 : Smögen
Bild 4 : bron mellan Kungshamn åh Smögen. ( med världens vackrast utsikt)

När jag blir stor ska jag flytta till Smögen,
det har varit en dröm sen jag var där första gången!
jag minns inte vilket år det var, men jag minns känslan.
jag minns doften av räkor åh fisk.
jag minns solen som lyste åh fick vattnet att se ut som diamanter.
Bryggan med alla affärer åh restauranger. heelt loovlie.
Det är är där jag hör hemma.
alla fina fiskebodar som ligger ut med havet, dom vackra båtarna.
allt!
jag kan lixsom inte beskriva hur det ser ut, åh bilderna ovan,
visst är dom vackra men dom visar inte ens en hundra del
av hur vackert det är in real life.
Där ska jag bo, i en liten stuga vid havet. sitta på bryggan i soluppgången,
bada i det salta havet.
visst kanske inte vintern är lika lockande som sommaren,
men det struntar jag blankt i. jag ska minnsan bo där året om.
vi kan öppna en egen liten butik christian åh jag :) det skulle vara så mysigt.
när man tittar på alla fina bilder från detta underbara ställe vill man bara dit.
jag har tur som har en farmor med stuga där, så man kan åka dit nästan när som helst.
man behöver inte åka utomlands för att uppleva en vacker natur ( nu låter jag som nån gammal lärare)
den finns faktiskt i Sverige.
åh jag kan med all sannorlikhet säga att SMÖGEN är jordesvackraste plats!
iallafall på sommaren.
utsikten från bron mellan smögen åh kungshamn är fantastisk.
när solen håller på åh gå ner, havet glittrar, man ser alla båtar,
åh alla stugor som ligger vid havet.
men ni som aldrig har varit i smögen, besök stället. det är underbart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback