Mentos åh J.lo glow

När mamma åh pappa kom hem igår fick jag ett rör med mentos, åh sen min älskade body lotion, J.lo glow. den doftar helt underbart! förstår inte hur jag klarat mig utan den  sen i höstas? men äntligen, nu är jag hel igen! jag ska hålla hårt i den. taaack mamms åh papps<3
Efter nån timme skjussade mamma mig till Christian, porten var inte öppen så jag fick stå åh gapa på baksidan ett tag, tillslut hörde älskling åh kom åh öppnade. Jag kokade korv medans han pratade i telefonen med Mari hans mamma. Det var gott med lite mat sådär på kvällen. Vi låg i soffan ett tag, men det var för obekävmt så vi la oss i sängen åh sov. vi skulle juh upp tidigt idag också. Halv 6 börjar christians telefon ringa, åh då vet man att det är dax att ta på sig. älskling for upp åh började styra åh ställa, jag låg kvar åh tog inte på mig kläderna förens älsking var helt klar. sen följde jag han till jobbet åh gick hem. jag är faktiskt pigg nu, men det blir nog sängen nån timme iaf. bara för att riktigt sova ut.

Måste köpa en present till madds med. undra vad hon vill ha! <3 17 år idag fyller hon den lillatjejen!
Grattis gumman!

kissssses and loves*

Kommentarer
Postat av: j

men de är ju inte bara din sanna

2006-07-28 @ 01:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback