Lindas fördelsedags kalas :D

Vi gick hem till Mari åh Lasse vid halv sex tiden igår.
först var det paketöppning, åh linda fick en massa skrapplotter,
både av mari åh lasse åh jessica åh andreas.
av mig åh chistian fick hon jägermeister.
det vart en hel del vinster för henne faktiskt, åh hon sken som en sol.
Vi åt mat, grillad korv åh pomme till. det var riktigt gott.
Satt åh prata en lång stund efter  maten,
åh så fick jag se bilder på christian<3 när han var liten,
så himla gullig!
även om andreas beskrev han på ett lite lustigt sätt;)
det var kul att höra allt när dom berättade.

dax för kubb,
tjejjerna ( jag, jessica, mari åh linda) mor killarna (christian,andreas,lasse åh micke)
vårat lag vann en gång, sedan vann killarna två gånger.
deras granne hade en liten söt kattunge, röd åh pytteliten.
så Tiger åh han hälsade på varandra, men dom verkade inte vilja leka.
tårtdax, mumsig tårta med hallon åh blåbär.
när vi gick hem sedan var jag helt proppmätt av allt gottigt.

Mari åh Lasse var verkligen urgulliga:D
jag hade juh inte träffat dom förut.
hela christians familj är helt underbara.(jessica åh micke ingår där nu. hiih)

på lördag är det minigolf turnering,
jag åh älskling mot
jessica åh andreas,
Linda åh micke och
Mari åh lasse.


Kisssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback