Kalas

Igår åkte elin åh jag till Viberga för att köpa present åt madds, en bok blidde det. det var hiskelit varmt. vi åkte hem till elin åh hämtade lite saker, vidare till mig för att jag skulle byta om. Cissi ville ha sitt linne som elin lånat så vi fick åka tillbaka till Elin. vi var helt svettiga åh en halvtimme för tidiga hemma hos madde. vid fyra kom alla andra ph det blidde massa fika. bullar, kakor, kladdkaka, glass åh gud vet allt :P mumsigt värre var det iaf!  åkte hem åh ringde älskling<3 vi bestämde att jag skulel ta med mig pizza när jag ska till han. så det inhandlades åh sen körde pappa mig till christianälskling! vi åt åh skulle se på en film. morden i wolf creek hette den. när vi sett en timme vart den så äcklig så jag ville inte se mer. så älksaling vra snäll åh stände av den. VVi gick åh la oss åh sov för dte var meningen att vi skulle upp tidigt i morses åh åka till stan. men när Vandheden väl väckt oss mådde vi båda piss :/ så vi somnade om. åt frukost åh älskling mådde fortfarnade jättedåligt. jag bäddade ner han så han fick sova i soffan! men nu ska jag gå åh möta han så ska vi äta här : ) jag älskar chistian<3




60134-66
kisssses and loooves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback