I'm still in love

har vart off i två dagar nu, internet har vart trasigt. men det var lika bra det . jag har inte gjort speciellt mycket under dessa dagar. tjejjorna var här i fredags, åh jag fick en Lars Winnerbäck biljett, woohoo. så på torsdag smäller det, då ska elin åh jag dansa åh sjunga oss hesa till Lars vackra stämma. underbart helt underbart! Lördagen var helt seg, köpte en LW dvd, övar och övar. på kvällen var vi hos martina åh hade picknick, såg på eva åh adam åh hade det myspys. Söndagen var helt död, satt i solen hela dagen.
min älskling har vart borta hur länge som helst känns det som, men idag kommer han äntligen hem igen, fytusan så härligt. jag trodde knappt att jag skulle klara mig utan han, åh det är knappt att jag gjort det. men idag ska vi få kramas igen älskling åh jag  :) Ska baka tårta nu tills han kommer hem :D




Sanna ♥ Christian


Kisssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback