I dina ögon var det lättare att va

Jag kan fortfarande inte glömma Lasse igår kväll, hans röst ekar i huvet, han känslan sprider sig i kroppen, detta är lycka. Vädret ser ut att bli soligt idag, det är juh skönt men bara det inte blir sådär superudpermegaäckligt varmt, det orkar jag inte med. men sol får det gärna vara, för ikväll ska vi grilla hemma hos Christians syster åh hennes sambo, det blir mycket trevligt vill jag lova.åh då kan jag ha på mig min nya underbara klänning som inhandlades igår i Linköping. den är underbart söt. ett nyckelband inhandlades ock, 60 spänn,men det var det värt för att minnas Lars, det är juh nämligen ett Lars winnerbäck nyckelband ; ) Nepps, nu ska jag dra mig. tjingeling.

Sanna ♥ Christian


kissses and love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback