en kärleksdag!

igår var det älsklingslediga dag. Vi började den med att ligga åh gosa i sängen i nåra timmar på morgonen, christian blidde rastlös så vi bestämde oss för att spela minigolf, när vi kommit ner till Cetrum stod Vibergabussen där så vi tog den upp till Viberga istället, gick runt där åh kikade men det var verkligen urtråkigt. Vi började gå hemmåt åh tog en pause vid Ica supermarket Hårstorp.
Lika tråkigt där så vi gick till Östermalmshallen åh köpte fika. Satt under partytältet i skuggan åh läste tidningen åh åt våra bullar. smaskens!
jag plockade med mig stereon åh en filt åh så gick vi till hängmattan på baksidan, där i la sig älskling åh jag gungade han till takterna av Sven-Ingvars. själv låg jag på en filt bredvid.
Vi låg nog där ute i nåra timmar innan vi fick myror i benen igen åh gick in åh la oss i sängen för att det var så varmt ute. efter 10 minuter somnade älskling, han sov som en stock. jag satt bredvid åh läste en tidning medans han sov så söttså sött! När han vaknade var det dax att grilla, åh det gick faktiskt riktigt bra. maten smakade gott åh alla var nöjda åh glada. En promenad med Lowe efter maten åh sedan tillbaka under partytältet i skuggan. Pappa ringde från kryssningen så jag fick höra när dom spelade Stockholm i mitt hjärta . dags att hyra film, men vi hittade ingen bra så därför tog vi Wallander - steget efter som vi fått med tidningen tidigare på dagen. jag hade dock sett den ett antal gånger, men vad gör det? Sedan blidde det en tung promenad hem till älskling åh sedan såg vi på film halvt sovande i soffan. Ju längre tiden gick juh varmare , åh mer glansig på ögonen blidde älskling, han mådde verkligen inte bra! så lite efter nio bäddade vi ner oss och somnade både två. sen var det bara att gå upp när klockand ringde vid kvart i 6. jag följde han till jobbet, åh pussade lite på han. sedan gick jag hem, åh nu väntar sängen.      

Christian jag älskar dig.

Kisssses and loves*     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback