en blomma åh bullar

igår var morbror åh kusinerna här,
åh då grillade vi hamburgare, det var gottigt.
sen gick jag heela långa vägen till De wijks väg,
för där bor juh älskling!
han fick en blomma av mig, men värsta söta kruka, jag tror han blidde glad<3
åh så fick han såklart bullar, men rosa pärlsocker på.
han åt upp allahoppa så han tyckte nog om dom;)
vi såg lite på tv i sisodär 40 minuter,
sen gick vi åh la oss eftersom bebis skulle jobba vid 6 idag.
han somnade direkt, han knappt säga godnatt till honom!

kom hem för en stund sedan,
då var systeryster fortfarande vaken, hade inte lagt sig ännu.
det var nåra jävla puckon som höll på åh ringde konstant.
himla dumhuven. jag blir så irriterad.


kisssses and all my love*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback