always on my mind

Pappa åh jag var på banken förut, åh fixade åh donade lite! det blidde bra, eller det tror jag iaf, jag kan väl påstå att jag inte fattade allt för mycket av vad som sas, vilka pengar som flyttades vart, eller vilka fonder som jag skulle spara. Efter det körde pappa mig till Ica, han satt i bilen medans jag gick in till Christian, jag skulle berätta för han om banken åhsådära. jag fick juh träffa han en liten stund iallafall.

Sitter åh lyssnar på Always on my mind i så många olika verisoner jag kan få tag på, dne låten får mig verkligen att tänka på christian<3 jag skanar han!

Så fort hanna kommer hem från sin barnvaktssittning ska vi hitta på nått, det ska bli mycket kuligt  :D sne måste jag gå bort till Lövdungen åh h'mta lite pengar åhså :D Looovlie med pengar :D sen kan jag shoppa lite, om christian nu vil följa med mig in till stan nu i helgen! men det tror jag han vill min lilla älskling<3

Kisssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback