allsång på skansen

Nu ska jag snart ta bussen till stan för att träffa Ida åh Henk, det ska bli riktigt skojigt faktiskt, vi ska käka glass åh så ska jag väl visa dom Norrköping, dom har nämligen inte vart där tidigare, inte vad jag vet iaf:P Hoppas bara vädret håller i sig åh att det inte blir regn, för det vill vi inte ha.
sen när jag kommer hem därifrån ska pappa åh jag gå bort till Örjan åh kolla på digitalkamera, för jag vill verkligen ha en, åh det är nu på direkten! jag hoppas det finns nån fin liten sak:P Då kan jag fota älskling hur mycket som helst. woohoo. Ikväll sen ska jag åh christian ha allsångskväll, jag ska ha med mitt allsångs häfte så vi kan sjunga med i låtarna;) Håkan kommer juh dit ikväll, fasiken vad jag längtar! man skulle vart där, helt klart!
avsundjuk på lillasyster som just nu sitter i en bil påväg till Göteborg, fasiken så härligt! Liseberg , avenyn åh hela köret :P  måste åka nu! tjingeling

CHRISTIAN<3

kissssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback