Your love is like a shadow on me all of the time

blogggdax igen, fingrarna är vässade till tusen för att printa ner något att läsa åt er. men det är frågan om det blir så mycket, jag har precis gått upp åh inte hunnit fått nåra tankar i huvudet ännu. eller sjävlklart tänker jag på Christian, det gör jag juh dyngnet runt som alla redan förstått, därför ärdet väl kanske inte så kul att skriver ner det.

första "riktiga" skoldagen idag då, börjar juh vid 12 känns bra att börja lite mjukt. nog för att jag har gått upp tiodigt hela lovet men ändå ; ) först ska vi ha Hälsopedagogik med Lena, frågan är hur roligt det är? det får vi se efter idag. sen har vi en lååångrast, undra om man skulle gå åh hälsa på älskling då? det vore juh inte helt fel faktiskt! jag ränner så mycket på Ica att alla som jobbar där har börjat hälsa p mig :) efter rasten är det dax för matte B , vilken är den kursen som jag bävar mest för. jag vet juh hur det hade gått i hannas åh deras klass :/ en massa IGn , åh jag vill verkligen inte ha ett IG! vi ska byta lärare också :/ det är lite synd för jag gillade Karin, vi förstod varandra lixsom. jag lär väl komma hem åh vara helt knäckt för att jag inte fattar ett skit av det jag ska göra :S

time to ta på sig some kläder. blir nog klänning idag, trots vädret : )

kissssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback