utmanad av jessica

Utamanad av www.jessicawaleij.blogg.se

Tio första:
Första bästa kompis:
Lisa på dagis
Första bil: Har ingen..
Första kärlek:
på dagis jag var 4 år åh dö kär i ett år äldre Pelle
Första husdjur: en svart katt som hette Belsebub
Första semester: Bokenäs i Bohuslän
Första jobb: På lövdungens gatukök.
Första köpta skiva: Aqua - barbie girl singeln
Första riktiga kärlek: philip... fast frågan är om man kan kalla det kärlek :S
Första piercing: Öronen.
Första konsert: Markoolio i Kålmården

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
var nog när jag smakade Christians öl
Sista bilfärd: hem till christian med mamma åh pappa
Sista filmen du såg: Torsk på Tallin, extra materialet
Sista bubbelbadet: Det var ett jäkla tag sedan
Sista spelade cd: Håkan Hellström - ett kolikbarnsbekännelse
Sista gången du grät: var nog häromdagen
Sista måltiden: pommetallrik från Babylon

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej, har aldrig hänt
Blivit arresterad? Trodde ni det om mig?
Blivit kär vid första ögonkastet? Jo det har hänt.
Varit på tv? nepps.
Fått ditt hjärta krossat? splittrat i tusen bitar
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej, varför skulle jag gjort det?
Haft ett one night stand? nej inte det heller.
Busringt till nån?
Joo ;)

Sju saker du har på dig:
1. Min prickiga HM klänning
2. BH
4. Ballerina skor
5. Trosor
6. Armband
7. Leggins

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Hanna
2. Christian
3. Mamma
4. Elin

Tre val:

Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör.

1. ha ett hus på Smögen
2. Leva lycklig med man åh barn

En sak du ångrar:
1.
 kommer faktiskt inte på något

Jag utmanar www.rosarandiggurka.blogg.se och www.neverendiingstory.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback