the winner takes it all

har nyss ätit tacos som jenny åh jag lagade! det luktar så gott inann, men nu mådde jag nästan illa när jag åt det! har nog faktiskt blivit lite för mycket på sistone, det måste jag erkänna ; ) haha!
men det  gick ner ändå såklart! jag är proppmätt åh magen känns jättestor. men det är väl nått jag inbillar mig kan jag tro :P

hoppas älskling ringer snart så jag kan få komma dit, jag saknar han så himla mycket så det inte är klkot. ska nog faktiskt sova där inatt! det var så himla tråkigt att sova inatt utan min lille prins, åh det är inget kul att vakna utan han vide min sida.

lyssnar på ABBAS gamla låt, the winner takes it all men det är en annan som sjunger, jag tycker den är väldigt fin faktiskt, det är andra gånge jag är kär i den låten<3


kisssses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback