Supersupersuperman

Den låten med The Pinks är riktigt bra faktiskt;) älksling åh jag har lyssnat på den hela morgonen :D

skolan har verkligen tröttat ut mig, efter vi ätiti igår såg vi på film, åh i slutet somnade jag i christians knä, sover där 1½ timme, sen la jag mig i sängen åh fortsatte sova. efter nån timme kom älskling åh kröp ner. idag har vi vart på Viberga åh fikat åh köpt nåra filmer, älskling fyllde på min mobnil åt mig också <3 så nu kan jag ringa haaan :D fast jag behöver juh inte det just nu för jag är juh hos han : ) vi gick hela vägen hem från viberga, lämnade in christians klocka åh gick till systembolaget, båda två somande i soffan när vi kom hem , så mysigt att ligga åh hålla om varandra!

nu måste jag göra mig iordning ska åh grilla hos mari åh lasse : ) '

kisssssssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback