She's the man

älskling åh jag såg på två filmer igår kväll,
she's the man åh sen An american hunting,
en skräck åh en komedi, väldigt bra blandning.
fast jag vart livrädd under an american hunting, fyfaan!
helt vidrig tyckte jag att den var, men en jäkla tur att jag hade christian bredvid mig<3
she's the man var verkligen superrolig :) värd att se helt klart!

idag städade vi hela christians lägenhet, det var lite behövligt:P
jag stökar nog till mer än han är jag rädd. haha!
ikväll ska min älskling vara med andreas, jag kommer saakna han!

får nog höra med jessica vad hon ska göra:D

försten, hade fått en kommentar av hanna på förra inlägget, hon är juh nere på kreta nu,
gosh jag saknar henne så mycket, men jag missade när hon var inne på msn :/
om en vecka kommer hon hem iaf:D:D<3<3

Kisssssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback