översvämming

gårdagen var mycket trevligt, jessic aåh jag åt piza på Babylon, sedan skjussade mamma oss hem till älskling där också andreas befann sig, vi umgicks alla fyra hela kvällen åh det var mysigt :) jag sov kvar där åh imorses regnade det så mycket så jag fortsatte att sova fast christian gick till jobbet. pappa ringde åh sa att jag fick komma hem för hela våran källare var täckt av vatten.

15  centimeter högt vatten täckte hela våran källare, så nu har vi öst åh skurat hela dagen! fytusan!
allt vatten som har regnat ner hela denna dagen har på något sätt kommit in i våran källare. det har juh åskat åh blixtrat hela morgonen också.

måste ner i källaren ett varv åh kolla hur mycket kläder som blibit förstörda.


kisssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback