nytt åh fräscht

kännde att jag ville få bort min tuggumirosa färg på min blogg, jag har juh trots allt haft sen sedan jag började skriva, så nu är detta denna design som pryder min blogg, lite grå lite trist kanske! men ack så enkel, lätt att läsa åh vi går juh mot märkare tider så grått kanske trots allt är färgen.

Lyssnar påå My heart will go on med Celie Dion får ett sug efter att se på Titanic, kanske skulle jag ta åh göra det, eftersom jag sett den så många gånger så gör det då inget om man slumrar till nåra minuter. trots dom många gångerna är den ändå lika bra! måste vara en av dom bästaste filmerna som finns!
fast det finns juh iof så jäkla många som är bra! men här kommer en lista på 5 sevärda filmer

*A walk to remember - väldigt omtalad i min blogg, men den är absolut värd att se. Lite skratt åh mycket tårar, en film som verkligen berör.
*Titanic - behövs väl inte beskrivas särskilt mycket. Jag gillar inte Leo DiCaprio i vanliga fall, men här är det svårt att låta bli att älska karln.
*Midsommar - en svensk/dansk "skräck" film. man hoppar till ett par gånger, åh den är faktiskt riktigt bra :)
*Raise your vocie - lite av en tjejfilm, men endå inte på samma sett som alla som andra. Hillary Duff gör väl kanske en av sina bästa roller någonsin.
*Dagboken, jag sökte dej och fann mitt hjärta - inte ett öga är torrt.

Kissssssses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback