NAMNSDAG!

jag är makalös, jag har inte lycktas tagit mig till sängen ännu, åh då är det lika bra att låta bli, för älskling kommer nog ringa snart åh då vill jag vara vaken. jag får helt enkelt stå ut med huvudvärk idag, åh dom runt omkring får passa sig för en grinig dam^^ haha.

fick just ett sms av mamma, idag är det juh hennes åh min namnsdag. det hade jag faktiskt glömt. åh det är konstigt eftersom Christian åh jag pratade om det så sent som igår. Egentligen är det inte Sannadagen idag, för det står SUsanna i almanackan, men eftersom det inte finns varken sanna eller susanne får vi fira idag! en tårta skulle juh inte sitta fel. fast jag avstår nog endå för jag har redan ätit så mycket onyttigt denna sommar, men nog om det! det är tråkigt att diskutera vikt åh mat.

Undra om jag får träffa älsklingen ikväll, jag hoppas verkligen på det. fast han slutar juh rätt sent åh ska jobba imorgon med, men jag kanske kan få sova bredvid honom iallafall. det vore underbart<3

jag har redan hunnit med 4 bloggar denna dag åh klockan är inte mer än 9. det är illa faktiskt:/ men jag måste juh blogga igen allt som jag har missat under sommare. åh förhoppningsvis kommer jag inte ha tid att blogg något mer idag, för om det blir som jag vill lär dagen vara fullsmockad! jag vill juh så gärna träffa hanna idag, jagvill!!! men hon har inte vaknat ännu, så jag får vänta ett tag till innan jag ringer, vill juh inte väcka henne: P

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback