mysdag med älskling

igår var jag inte ute på heela dagen,
jag gick om kring i linne åh trosor tills det var dax att sova.
älskling åh jag hade en riktig mysar dag.
vi lagade tacos fram på eftermiddagen, mumsigt.
det blidde lite film, tvspel åh tv tittande.
vi såg på 28 dagar senare,
den var bra! men jag tycker den var lite små äcklig : /
åh christian tycker det är lika kul varje gång jag blir rädd.
han spelade lite tvspel medans jag låg i soffan åh vilade.

vid 4 bestämde vi oss för att sova en stund,
sagt åh gjort åh båda somnade i soffan på mindre än en minut.
efter tuppluren tittade jag på tv åh älskling satt vid datorn.

när vi skulle sova vart båda spalliga,
så det tog flera timmar innnan nån av oss kom till ro,
jag skrattade konstant.
båda var nog övertrötta, där av den rekationen.
men det var så himla mysigt att ligga i sängen åhskratta åh prata.

nu ska jag hoppa i säng igen,
fast jag är inte det minsta trött

jag älskar dig christian<3<3<3


kissssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback