inte ett moln så långt ögat kan nå...

nu är solen här igen,
vad tycker jag om det?
det är juh faktiskt både på gott åh ont,
det för gärna vara lite sol, men inte så där varmt så man inte orkar göra något.
men idag fläktar det lite, hallelulja!
mamma åh jag ätit frukost på verandan,
det var lagom skönt faktiskt,
men jag var tvungen att dricka te,
för min hals är pajj.
när man pratar känns det som om någon satt i sina naglar åh river i halesen.
usch!

nu väntar jag på att min älskling ska vakna åh ringa mig,
men det kan juh ta ett tag :/
känner jag mig själv rätt så ringer väl jag snart
men jag saknar han juh såå<3

minigolf tunering idag :)
tur att vädret vart bra då, för jag tänker ha min jeanskjol
åh hade det regnat åh vart kyligt hade den inte vart någon hit.


Jag åh min älsk<3

kissses and love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback