höst skor.

gud så tråkigt liv jag har. sitter vid datorn åh bara blippar runt. har läst lite på olika bloggar. åh då blir jag så himla sugen på att shoppa, finns juh hur mycket läckra kläder som helst nu som jag skulle vilja ha i min garderob, för att inte tala om skor, jag är verkligen i stor behov utav nya höst skor! min drunknade igår i våran översvämmade källare : / attans! det var juh mina favorit stövlar. dom kommer aldrig mer att gå åh använda. det är faktiskt lite sorligt. ett par höst skor äger jag nu, eller ett par som jag kan tänka mig att gå ut i. ett par mörkmörk rosa höga stövlar, rundad tå med lite plattådärfram, åh en lite tjockare klack. jag köpte dom förra året, men då tittade folk konstigt på mig när jag hade dom på mig. men iår ser nästan varenda stövel ut på det sättet.


Domma vill jag absolut ha , endast  480 kronor på Din sko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback