hemma hos älskipälski

sitter hemma hos christian, klcokan är lite över åtta åh om en timme ska jag ner till Ica åh lämna nyckeln till honom! det var juh ett tag sedan jag var uppe åh vinkade av älskling när han skulle till jobbet, men jag lyckades somna om så skönt åh sov så bra som jag alltid gör här.  fast självklart som alltid ångrar jag klädvalen jag tog med mig hit, nu på morgonen tycks inegnting se snyggt ut trots att dom satt som en smäck igår. skumt det dära^^ fast iof har jag tyckt att det vart så heela sommarn.

vi skulle gått på bio denna helg men vi väntra nog tills christians Ica kuponger går att använda :) vi ska se Offside tror jag, eller jag vill verkligen se den iaf åh jag hoppas att christian vill det med :)
På lördag skulle vi grilla hos Mari åh Lasse, det ska bli kul att träffa dom igen måste jag säga!
dom är verkligen urgulliga!

time för frukost åhh sminkning


kissssssssssssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback