HannaPanna

har träffat hanna nu, äntligen :D det var  så himla skoj åh träffa henne, åh gud så brun hon var, hon såg riktigt bra ut min lilla sockertopp :D Vi bestämde oss för att frossa, så vi köpte en pommetallrik åh varsin tidning, satte oss i skuggan under partytältet åh hade det mysigt. pratade en massa skit som alltid, var juuh kul att höra om Kreta, åh jag berätta allt som hänt här hemma. blidde en hel del prat . tyvärr kunde hon inte stanna så länge eftersom hennes mormor skulle komma till henne, men förtusan, nåra timmar är bättre än inget .

Pratade med Jessica i fonen förut, trevligt som alltid. vi pratade om det som hände igår. det var helskumt, för 5-6 gånger ringde det upp från jessicas hemtelefon till min mobil, det var ingen som sa något, det brusade mest åh så lät det som om någon skrev på tangentbordet, helt sjukt! jessica var hos andreas då.

jag vill handla nya kläder nu, har bläddrat i veckorevyn åh självfallet är jag förälskad i hälften av allt som finns där :  / ååååh!

kisssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback