en tripp till Norrköping

igår kom andreas åh jessica åh hämtade mig åh christian vid 2 tiden, då åkte vi upp till Viberga åh jessica köpte smink ; ) det var halva priset på allt så hon fick hur mycket fina saker som helst för 400 kronor. Efter viberga beslutade vi oss för att åka till till stan, vi gick runt lite på maxihuset åh filmer inhandlades av killarna åh jessica köpte örhängen. elgiganten nästa åh christian köpte en smörgåsgrill, då kan vi göra yummieyummie mackor sedan älskling åh jag :) nästan stopp blidde Donkan där vi åt mat tills vi var proppmätta, Christian åh andreas ville till Coop men Jessica åh jag stannade i bilen istället. en välsigt trevlig sväng. även om vi fick smått panik när bilen inte startade, men det var för att lysena hade stått på.

hem till christian där älskling åh jag var lite smått trötta åh låg åh vilade. sen skulle vi grilla hemma hos mig, det var riktigt gott med lite mat. Andreas åh jessica hämtade oss åh så åkte vi till Linda åh Micke. Lekte med Tiger, tittade lite på tv åh så dracks det lite öl åh grogg, fast inte utav mig åh inte heller av andreas för han skulle skjussa oss hem sedan.

underbar dag helt enkelt!

kisssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback