åskasmällar

älskling åh jag vaknade imorse utav att det åskade soim tusan åh smällde skit högt utanför fönstret, regnet slog mot rutorna så vi var tvungna att stänga balkongdörren för att det inte skulle regna in! usch^^ visst ville jag inte ha värme mer, men för det behöver det inte bli översvämming över hela finspång för det.
jag hoppas källaren har klarat sig idag! för jag orkar inte ösa en dag till!

skola tomorrow, måste köpa block åh sånt dära idag :/ inget vidare kul! men det är väl skönt att komma tillbaka till vardagen lite.

älskling ligger åh sover i sängen, han ska juh jobba snart åh då ska jag gå hem. tänkte ringa till jessica lite åhsådära:D hanna måste jag också prata med. men nu tänker jag gå åh hoppa i sängen så att christian vaknar åh leker med mig en stund :D <3


kisssssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback