ännu en tidigt morgon

klockan har precis slagit sex åh många människor förstår nog inte HUR jag kan vara uppe så här tidigt, åh VARFÖR jag är uppe så här tidigt. det är faktiskt inte så svårt, min älskling börjar jobba tidigt, åh jag är sp envis åh vill sova med han. då är det bara att stå ut! men förtusan det är lika bra att komma igång tills skolan börjar. åh det är så skönt att gå ute på morgonen, inte en människa så långt ögat når. nu börjar det bli lite kyligare också, jag tycker faktiskt att hösten vore på sån plats nu trots att inte ens halva augusti har gått. men sommaren har varit så varm så man behöver ett break för att orka.

jag tror faktiskt att jag ska beställa lite kläder idag, jag har nämligen kommit på den där finurliga idén att låna pengar av mig själv. låter det skumt? Det är det inte, jag har nämligen ett sparkonto som jag ska ha till körkort åh när jag ska flytta hemifrån , men om jag lånar därifrån åh sedan betalar jag nåra hundra varje månad när jag får studiebidraget. är det inte bra nu när jag är pank åh shoppingsugen? :D

fast igår pratade jag åh jessica om att man skulle juh vilja se vad det kommer in för kläder i affärerna i stan innan man beställer, men jag har hittat den mest loovlie jackan för ett superbilligt pris, så den ska jaag faktiskt slå till på : )

igår var det juh som sagt min dag, åh jag fick en massa godis av min älskade christian<3 tack hun!

kisssssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback