after rain comes the sun

jag sitter här åh är lite förbannad, jag letar efter en låt som inte verkar finnas, jag hade den på datorn innan vi formaterad om den. men nu tycks den ha gått upp i rök. men men det är väl så det är i denna datorstryda värld. dom gör juh inte alltid som vi vill nämligen.

har nu stått åh plattat mitt hår i 1 ½ timme, pust åh stön! det är inte det roligaste som finns, mendet är juh kul att se lite annprlunda ut för engångs skull tycker jag :)

jag funderar på att hyra en film åh lägga mig i soffan ett tag. känns dock inte som om jag har gjort nått annat under detta lov, men det r väl på loven man ska ta igen sig? så att man orkar att kämpa i skolan. jag skulle vilja se Heartbreak hotel :) jag skulle inte vilja se den själv :/ men jag får väl dra med mig mamma för hon ville gärna se den :D jag tror att den är rolig faktiskt! sen köpa lite frukt åh äta till, mums! eller varför inte göra en smoothie med hallon ? bara för att lixsom föreviga sommaren!

kissses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback